Seitsmenda põlvkonna Volkswagen Golfi valikusse lisandus ka nelikveoline mudeli, mis kannab lisanime 4MOTION. Nelikveoskeem kasutab Haldexi uusima põlvkonna sidurit ja kaht elektroonilist diferentsiaalilukku. Mootorivalikus on valida kahe diiselmootori seast. 1,6-liitrine jõuallikas arendab 105 hobujõudu ning 2-liitrine 150 hobujõudu. Keskmine kütusekulu algab 4,5 l/100km. Golf 4MOTION on saadaval vaid viieukselisena, Saksamaal lisab nelikvedu auto hinnale 1800 eurot.
Selle aasta jaanuari müüduimaks autoks tõusis Honda CR-V, mida müüdi kuu ajaga Eestis 113 autot. Viimase 10 aasta jooksul on Honda CR-V hoidnud ka Eesti enimmüüdud linnamaasturi tiitlit. Taaskordse müügiedu tõi novembris turule saabunud 4. põlvkonna mudel. „Ootused uue, 4. põlvkonna CR-V müügiks olid suured ning täna võime kahe jalaga maa peal seistes öelda, et CR-V teeb taas ajalugu, olles Eesti ostetuim auto,“ kommenteeris Honda tugevat aasta algust Honda Balticu tegevjuht Tõnu Vahtel.
Detroidi autonäitusel toimus Audi RS7 Sportbacki ja BMW M6 Gran Coupe esitlus, mõlemad jõuavad müügile suvel. M6 Gran Coupe esmaesitlus toimus juba detsembris. Auto jõuallikaks on 4,4-liitrine V8, mis arendab 560 hobujõudu ja 680 Nm. Kiirendus 0-100 km/h võtab aega 4,1 sekundit ja tippkiiruseks on 250 km/h. Audi RS7 Sportbacki jõuallikaks on 4-liitrine V8, mis arendab 560 hobujõudu ja 700 Nm.
BMW esitles Detroidi autonäitusel tootmisküpset BMW 4. seeria kupee kontsepti, mis alates järgmisest aastast asendab 3. seeria kupeed. Kontseptil on natuke pikem telgede vahe, madalam katusejoon ja on laiem, kui praegune 3. seeria kupee. Muudatusi on oodata auto tagatuledes ja tagumises kaitserauas ning kabiini nahkpolstri kujundusesl. Mootorivalik on hoolimata uuest nimest tuttav 3. seeria sedaanilt, oodata on ka ligemale 450 hobujõulist M4 versiooni.
Volkswagen esitles Detroidi autonäitusel kontsepti CrossBlue, mille seeriatootmisega alustatakse kahe aasta pärast. Tegu on USA ja Kanada turule mõeldud seitsmekohalise sõidukiga, mis mudelivalikus täidab tühimikku Tiguani ja Touaregi vahel. Peamisteks konkurentideks on Toyota Highlander, Ford Explorer ja Honda Pilot. Maastur on 4987 millimeetrit pikk, 2015 millimeetrit lai ja 1733 millimeetrit kõrge.
Renault avaldas kompaktse linnamaasturi Captur, mille esmaesitlus toimub Genfi autonäitusel ja konkurentideks on Opel Mokka ja Peugeot 2008. Prantsusmaa autotootja sõnul ühendab Captur kolme erineva sõidukitüübi parimad omadused: linnamaasturi väljendusrikka kujunduse ja kõrge sõiduasendi; mitmeotstarbelise sõiduki avara sõitjateruumi ja ümber tõstetava sisu ning kompaktsedaani liikuvuse ja sellega kaasneva sõidunaudingu.
2012. aastal tõusis Eesti inimeste huvi elektriautode vastu. Olulist rolli mängisid Eestis müüdavate elektriautode valiku suurenemine, kiirlaadimisvõrgu valmimine ning inimeste teadlikkuse tõus elektriautodest. Lühikese ajaga on Eestist saanud elektriautode osakaalult Norra järel teine riik maailmas. Kui 2011. aastal esitati KredExile täiselektriautode ostmiseks 16 taotlust, siis 2012. aastal on neid esitatud 93. Kokku on esitatud 109 taotlust ja toetus on välja makstud 79 taotlejale.
Uus Verso, mis tugineb praeguse mudelipõlvkonna mitmekülgsusele, praktilisusele ja ruumikusele, on nüüd veel stiilsem, dünaamilisem ja mugavam. Verso salongi on täiustatud ning selle 2,0-liitrise D-4D mootori CO2 heitkogus on varasemast väiksem. Sõidudünaamika on viidud uuele tasemele ning müra, vibratsiooni ja jäikust on tunduvalt vähendatud. Auto juures on vahetatud välja üle 470 osa, mis tähendab, et Euroopa turule suunatud mahtuniversaal on läbinud põhjaliku uuenduskuuri.
BMW avaldas esimesed ametlikud fotod BMW M6 Gran Coupest, müügiga alustatakse järgmise aasta mais. Mercedes-Benz CLS63 ja Audi S7 konkurent erineb tavalisest M6-st jõulisema ja sportlikuma välimuse poolest. Salongis on uus sportlik rool ning viimistlusel on kasutatud ohtralt nahka. M6 jõuallikaks on 4,4-liitrine turbolaadimisega V8, mis arendab 560 hobujõudu. Kiirendus 0-100 km/h võtab aega 4,1 sekundit ja tippkiiruseks on 250 km/h.
Škoda avaldas kolmanda põlvkonna Octavia, mis on kasvanud igas suunas ja kaotanud kaalu. Tegu on Tšehhi autotootja esimese mudeliga, mis kasutab Volkswagen kontserni platvormi MQB. Samal platvormil valmivad ka Volkswagen Golfi, Seat Leoni ja Audi A3. Võrreldes eelkäijaga on uus Octavia 90 millimeetrit pikem (4659 mm), 45 millimeetrit laiem (1814 mm) ja 108 millimeetrit pikema telgede vahega (2686 mm).